BrillanceCut تیغه‌اره دیسکی

تیغ‌اره دیسکی BrillanceCut یک محصول منحصر به فرد از برند Leitz است که به کمک شما می‌آید تا به راحتی پلکسی گلس و کورین را برش دهید. این محصول شگفت‌انگیز، یک مرحله کار را ساده‌تر می‌سازد و عملیات پرداخت مجدد را از بین می‌برد. پرداخت مجدد به این دلیل انجام می‌شود که قطعه کار پس از برش کدر و لب پریده می‌شود، اما با تیغه‌اره BrillanceCut دیگر نیازی به این مرحله نیست و این ابزار برشی بی نظیر و کم نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد.

BrillanceCut تیغه‌اره دیسکی

از دیگر ویژگی‌های این اره می‌توان به سر و صدای بسیار کمتر و قابلیت تیز شدن بالا( تا 20 بار) اشاره کرد که باعث افزایش راندمان کاری و کاهش هزینه‌های کسب و کار شما می‌شود.

اگر به دنبال صرفه‌جویی در زمان و هزینه ی خود هستید و یک ابزار با طول عمر بالا برای برش پلکسی گلس یا کورین احتیاج دارید، بدون هیچ معطلی به سراغ BrillanceCut بیایید. این ابزار با کیفیت برش بی مثال خود، نتایج اعجاب آوری برای شما رقم خواهد زد و برای شما و کسب و کارتان بسیار به صرفه خواهد بود.

 

BrillanceCut تیغه‌اره دیسکی

 گروه ابزار عمویی، پیشگام در صنعت چوب کشور با بیش از چهل سال نمایندگی انحصاری برند لایتز آلمان، با ارائه این ابزار منحصر به فرد در بازار کشور، خیالتان را از بابت برشی با محصولی بی‌نظیر و با کیفیت آسوده می‌سازد.