چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

ابزار عمویی بیش از هفتاد سال است که در حوزه صنعت و ابزارآلات به‌ویژه صنعت چوب حضور فعال دارد.شناخت نیاز بازار و احترام به مخاطب، اصل جدایی ناپذیر فلسفه ابزار عمویی در این سال‌ها بوده است و همین اصل کافی بود تا این شرکت به هیچ نامی جز Leitz، برای عرضه و پشتیبانی در بازار ایران فکر نکند.  

ابزار عمویی که خود از پیشگامان و نوآوران صنعت چوب در ایران محسوب می‌شود، برای همکاری به سراغ بزرگترین و سرآمدترین نام بازار رفت تا هم به فلسفه خود که احترام به مخاطب و نیاز اوست، وفادار باشد هم گامی نوین در راستای اعتلا و پیشرفت صنعت چوب کشور بردارد . ورود لایتز و ارائه ابزارآلات متنوع لایتز در ایران توسط ابزار عمویی، گامی بزرگ و روشن در صنعت چوب ایران نیز تلقی می‌شود، آنجا که ابزار عمویی با تبدیل شدن به نماینده انحصاری لایتز، سطح کیفی ابزارآلات صنعتی و ارائه خدمات در این حوزه را ارتقا داد و پای ابزار با کیفیت لایتز آلمان را به بازار و صنعت ایران باز کرد.

چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

مزایایی که انتخاب ابزار لایتز برای مشتریان به همراه خواهد داشت را در اینجا بر‌می‌شماریم:

1) اصالت، اعتبار جهانی و پیشگامی برند

چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

برند لایتز آلمان (Leitz) با بیش از ۱۴۰ سال سابقه
و بیش از 38 نماینده انحصاری در سراسر دنیا

اگر تاکنون با یک سازه و یا محصول چوبی خیره‌کننده و جالب با ابزارها و انحناهای خاص برخورد کرده‌اید، به احتمال زیاد در ساخت آن از ابزار لایتز استفاده شده است. این برند آلمانی ابزارسازی که در سال 1876 تأسیس شده است، از تأثیر‌گذاران صنعت چوب جهان است و در بسیاری از فناوری‌های برش چوب از جمله: کاهش صدای ابزار و فناوری اتصال انگشتی پیشگام و نوآور بوده است.  

۲) تجربه منحصر به فردی از کیفیت

کیفیت بالای محصولات، پایداری و طول عمر بالای آن‌ها و اعتبار این شرکت مطرح آلمانی در میان تمام فعالان صنعت چوب جهان، زبانزد است. تمرکز و تأکید این برند برکیفیت و دوام بالای محصولات خود، نقطه اشتراک آن با فلسفه ابزار عمویی بود که باعث آغاز همکاری این دو شرکت گردید.

3) تنوع گسترده محصولات

چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

لایتز که همیشه بر روی راه‌حل‌های پیشرفته برای منافع مشتری تمرکز می‌کند، طیف کاملی از ابزار با کارایی بالا و آینده‌گرا را ارائه می‌کند که به اندازه وظایفی که انجام می‌دهند، متنوع هستند. در لایتز، بیش از 8000 ابزار استاندارد وجود دارد که می توان آن‌ها را برای مصارف مختلف به‌کار گرفت. برخی از محبوب‌ترین محصولات لایتز که در ابزار عمویی موجود هستند، عبارتند از: مته‌ها،راتر‌ها، تیغه‌اره‌ها، ابزار برش، توپی‌های پرداخت، توپی‌های فرم، توپی‌های فینگرجوینت و ابزارهای CNC

4) قابلیت استفاده بر روی انواع مواد

دنیای لایتز تنها به چوب و روکش‌های چوبی و ام دی اف محدود نمی‌شود، ابزار لایتز در مواد دیگر مانند پلاستیک، فلزات غیر آهنی و کامپوزیت‌ها نیز به همان اندازه کارآمد هستند.

۵) طول عمر بالای ابزار و امکان تجربه کیفیت روز اول پس از سرویس

یکی از بارز‌ترین ویژگی های ابزار لایتز(leitz)، طول عمر بالای آن است. این کیفیت مرهون توانایی ابزارهای برش برای تیز کردن مجدد و بازگرداندن آنها به کیفیت ابتدایی است. با خدمات منظم، این ابزار برای سال‌های متمادی دقت مطلق و خدمات یکنواخت را تضمین می‌کند.

۶) سفارشی سازی محصول مورد نظر شما

اگر طیف گسترده محصولات لایتز، نیاز شما را برآورده نمی‌کند، این شرکت ابزار مورد نظر شما را با مشخصه‌هایی که شما درخواست می‌کنید، خواهد ساخت. پس با لایتز، هیچ غیر ممکنی وجود ندارد. لایتز آماده است تا هر ابزاری را مطابق با مشخصات دقیق مورد نظر شما تولید کند.

۷) دسترسی به نماینده انحصاری و خدمات پس از فروش در داخل کشور

 فروش ابزار لایتز توسط ابزار عمویی به بسیاری از مشاغل از جمله تولیدکنندگان کابینت چوبی، درب، مبلمان و کفپوش کمک شایانی کرده است. اگر به دنبال ارتقا یا اصلاح فرآیند تولید خود هستید، ابزار عمویی در مورد اینکه چه ابزاری نتیجه کار شما را ارتقا می دهد، به شما مشورت خواهد داد. سیستم های ابزارسازی نقش حیاتی در فرآیندهای تولید دارند. میزان تجهیز ماشین‌آلات شما، همه چیز  را-از سرعت تولید گرفته تا ثبات در کیفیت پرداخت – تحت تأثیر قرار می‌دهد، پس بهتر است برندی را انتخاب کنید که بتواند با هر مشخصاتی که مد نظر دارید، خود را تطبیق دهد تا بتوانید از ماشین آلات خود بهترین استفاده را ببرید. با انتخاب راه‌حل‌هایی از یک برند برتر جهانی مانند لایتز، کیفیت را برای همیشه تضمین خواهید کرد. علاوه بر آن سرمایه‌گذاری شما، منافع و سود فراوانی به همراه خواهد داشت.

چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

۸) دسترسی به مرکز سرویس تخصصی با دستگاه‌های به‌روز و مجهز

چرا لایتز بهترین انتخاب ما و مشتری است

ما طیف گسترده‌ای از ابزارهای لایتز را در اختیار داریم و می‌توانیم مناسب‌ترین ابزار را برای کسب و کار شما معرفی کنیم. علاوه بر آن تکنسین‌های ما نیز برای کمک به تعمیر، نگهداری و سرویس تمام ماشین آلات  و ابزار نجاری شما در دسترس هستند. در مرکز سرویس مجهز ابزار عمویی، شما  می‌توانید از اینکه ابزارتان را درست مثل روز اول و با همان کارآیی تحویل می‌گیرید، اطمینان حاصل کنید.

اگر به دنبال تجهیز ماشین آلات نجاری خود به محصولات این ابزار ساز معروف هستید، با ما در ابزار عمویی تماس بگیرید. با انتخاب ابزار لایتز، شما یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و سودآمد را انجام می‌دهید و با خرید ابزارآلات لایتز، تا مدت‌ها ابزار با کیفیت خواهید داشت و هزینه‌های تأمین ابزار را نیز کاهش خواهید داد.