توپی‌های اتصال انگشتی( فینگرجوینت)

توپی فینگر جوینت:

توپی‌ها از ابزارهای پرکاربرد در نجاری و صنعت چوب به شمار می‌روند. بیشترین کاربرد این ابزار فرم، اتصال، شیارزنی و پرداخت است.

همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین کاربرد توپی‌ها، ایجاد اتصالات در سازه‌های چوبی است. این ابزار بر روی دستگاه‌های مختلفی از جمله فرز، مولدر و … نصب می‌شود و قابلیت ایجاد اتصالات بسیار مستحکم بین دو قطعه کار را دارد. تیغه این توپی‌ها معمولاً از تنگستن کارباید و در بعضی موارد از جنس آهن تیزبر ((HSS است و قابلیت چندین بار تیز شدن را نیز دارد.

یکی از پایدارترین و مقاومترین انواع اتصال دو قطعه کار به یکدیگر، اتصال انگشتی یا شانه‌ای است.

استحکام اتصالات، تحت تأثیر عوامل زیادی مانند نوع و عمق شانه، دقت ابزار و ماشین، چسب یا مواد است و آنچه که اهمیت دارد، هماهنگ کردن همه این عوامل است.

لایتز یک راه حل ایده‌آل برای شما دارد. توپی اتصال انگشتی (فینگر جوینت) لایتز در مقایسه با سایر ابزارها از قدرت و طول عمر بالاتری برخوردار است.

سه ویژگی مهم این ابزار منحصر به فرد لایتز ، 4 برابر طول عمر بیشتر در مقایسه با سایر ابزارها، 75 درصد کاهش زمان بی استفاده بودن دستگاه و کاهش 75 درصدی هزینه خدمات است که هر سه به لطف روکش سخت‌کاری شده آن (MC) به دست آمده است.

توپی‌های اتصال انگشتی( فینگرجوینت)

این ابزار تجربه راحت، آسان و متفاوتی از متصل کردن دو قطعه کار را برای شما به ارمغان می‌آورد و به دلیل طراحی خاص و بهینه قطعه کارها را دقیق متصل می‌کند، کمترین لرزش و تلورانس را دارد و برای انواع چوب‌های سخت و نرم مناسب است.

گروه ابزار عمویی، پیشگام در صنعت چوب کشور و با بیش از چهل سال نمایندگی انحصاری برند لایتز آلمان، با ارائه این ابزار منحصر به فرد در بازار کشور، خیالتان را از بابت ساخت محصولی بی‌نظیر و منحصر به فرد آسوده می‌سازد.