معرفی مرکز سرویس عمویی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت در صنعت چوب و مدیریت کارگاه، تعمیر، نگهداری و سرویس تیغه‌ها، توپی‌ها، مته‌ها و اره‌های دستگاه‌های نجاری و صنعتی است. سرویس به‌موقع و باکیفیت ابزارآلات، علاوه بر افزایش طول عمر مفید ابزار، موجب می‌شود کیفیت محصولات و آن‌چه که خلق می‌کنید همیشه در بهترین سطح قرار داشته باشد.

مرکز سرویس ابزار عمویی، نمونه کاملی از آن‌چیزی است که فعالان این حوزه، به آن نیاز دارند. این مرکز مجهز با کادری مجرب و آموزش دیده، مطابق با استانداردها‌ی روز اروپا، ابزار شما را «درست مثل روز اول» می‌سازد.
معرفی مرکز سرویس عمویی

همان‌طور که می‌دانید ابزار برشی اصلی‌ترین بخش دستگاه‌های نجاری است و عملکرد صحیح این بخش، به اجرای درست عملیات برش، رنده، فرز کاری، سوراخ کاری MDF و چوب کمک می‌کند. تیغه‌های برشی با توجه به مدت زمان بهره برداری و تراکم چوب مورد استفاده، تیزی و کارایی خود را از دست می‌دهند و نیاز به تیز شدن دوره‌ای دارند. همچنین برخورد تیغه‌های برشی با اشیا فلزی و سخت مانند میخ و سنگ باعث آسیب دیدن تیغه می‌شود و در این موقع است که استاد کار باید برای سرویس تیغه‌ها به مراکز سرویس ابزارهای صنایع چوب، اره تیز کنی‌ها و … مراجعه کند.در واقع فعالان صنعت چوب با این مراکز خدماتی ارتباطات مستمر و طولانی دارند به همین دلیل اجرای صحیح و بی‌نقص تیز کردن تیغه اره برای نجارها و فعالان صنعت چوب اهمیت به‌سزایی دارد.

مزایای مرکز سرویس تخصصی ابزار عمویی عبارتند از:

  • دستگاه‌های با کیفیت، به‌روز و مجهز روز دنیا

مرکز سرویس ابزار عمویی، نماینده انحصاری ولمر (Vollmer) آلمان، یکی از بهترین برندهای دنیا در ساخت ماشین‌های اره تیز کنی است، و با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات این برند معتبر، خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌نماید.

معرفی مرکز سرویس عمویی
  • دقیق و با کیفیت، مطابق با استانداردهای روز دنیا

در مرکز سرویس ابزار عمویی، تیغه‌ها با بهره‌گیری از استانداردهای شرکت لایتز (Leitz)  با بالاترین درجه از دقت و کیفیت تیز می‌شوند، از این رو مشتریان ما می‌توانند اطمینان حاصل کنند که ابزارشان پس از سرویس درست مثل روز اول، آماده به کار است.

  • افزایش طول عمر ابزار

دقت بالا و استفاده از ابزار مناسب و با کیفیت با توانایی  در مرکز سرویس ابزار عمویی، ابزارتان را با کیفیتی همانند ابزار نو به شما تحویل می‌دهد و باعث افزایش طول عمر مفید ابزار شما می‌شود. مرکز سرویس ابزار عمویی تضمین می‌کند که ابزار شما برای سال‌های متمادی  با دقت مطلق قابل استفاده خواهد بود.

  • کادر مجرب و آموزش دیده

این مجموعه با کوله‌باری از تجربه در صنعت چوب و به کار‌گیری به‌روزترین دستگاه‌های دنیا و نیروهای متخصص و آموزش دیده طیف گسترده‌ای از کارهای خدماتی ، تیز کاری و ساخت تیغه‌های فرم و انواع تیغ اره نواری، تیغ اره دستگاه‌های نجاری و… را ارائه می‌دهد.

  • حمل و نقل رایگان تیغه‌ها

یکی از خدمات ویژه و کم‌نظیر ابزار عمویی برای مشتریان و فعالان صنعت چوب، دریافت و ارسال رایگان تیغه‌ها از کارگاه یا کارخانه است. این خدمت تنها به تهران و اطراف تهران محدود نمی شودو این طرح برای  مشتریان سایر استان‌ها اجرا می‌شود با این تفاوت که محصولات ارسالی آن‌ها از باربری‌ها رایگان تحویل گرفته می‌شود و پس از انجام سرویس بدون هیچ هزینه‌ای به باربری تحویل داده می‌شود.

معرفی مرکز سرویس عمویی

استفاده از خدمات مرکز سرویس ابزار عمویی، یک تجربه منحصر به فرد برای شماست. تعهد این مجموعه به ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، آن را به انتخاب اول فعالان صنعت چوب تبدیل کرده است. با سپردن ابزار خود به متخصصان ابزار عمویی، بهره وری ابزار و کار مجموعه شما نیز بالا خواهد رفت، پس پیشنهاد می کنیم، همین حالا با ما تماس بگیرید.